40 års presenter

Godmorgon alla goa. Hur är läget? Här är allt under kontroll. Darling har idag farit till Strängnäs för att spela. Så jag blir ensam idag, men det känns bra skönt. Jag ska bara vara lat idag.Jag ska nu visa vad jag fick i present när jag fyllde 40 år.



Denna burk fick jag av Danne. Jag gillar denna korv. Det var 40 stycken korvar i burken.
(foto: Jag)



Gratulations kort från min gamla lärarinna som jag hade i 3:e klass.
När jag såg detta började jag grina.
(Foto: Jag)



Dessa blomsterchekar låg i gratulationskortet.
Nu blir det blommor till köket.
(Foto: Jag)


Jag fick ett presentkort på Guldfynd av min storasyster Susann.
Jag funderar över att köpa mig ett par örhängen och halsband.
(Foto: Jag)


Denna söta sminkväska fick jag av Elin och Anders.
(Foto: Jag)

Dessa lösögonfransar följde med i necesesären.
(Foto:Jag)



Även detta var med.
(Foto:Jag)



Dett är en del av den supergoda tårtan vi fikade av. Den var gjord
i choklad och med en jättegod fyllnad men vad det var har jag glömt.
(Foto:Jag)

Alla dessa kort fotade jag med min nya digitalkamera som jag oxå fick av Danne men den har jag inte fotat.
Men det är en Nikon Coolpix 8.0 megapixlar. Färgen på den är rosa. Så nu ska jag öva på att ta fina bilder.

Jag kan avslluta det hela med att tala om att jag är mer än nöjd över alla presenter jag fick.

Nej nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe.


Kommentarer
Postat av: Annika

Så mkt fint Du fick Anneli!! Grattis igen!!



Varma kramar!

2010-05-08 @ 11:22:25
Postat av: Susanne

Tack för grattishälsningen! Kul med alla dina presenter, helst korven som jag tycker är en härlig present!

2010-05-09 @ 20:00:49
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test