BRÖLLOP

Godmorgon alla goa läsare. Ja då var det Lördag igen. Men det är ingen vanlig Lördag det är som ni säkert vet Kronprinsessans Viktoria och Daniel Westlings bröllopsdag. Men ärligt talat jag tycker det har blivit för mycket massmedia kring detta så jag kommer mest troligt inte att kolla på det, det kan hända att jag slötittar i så fall. Men jag kommer inte att följa det hela dagen.

Däremot kommer jag och darling fara in till stan för att frisera oss. Detta gör vi hos Stockholms trevligaste frissa
Frisörimperiet på Mäster Samuelsgatan. Det ska bli så skönt att bli sommar fräsch i håret. Vad som händer sen under dagen är inte planerat.

Vad hittar ni på en dag som denna???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test