Allergi TV

Har just nu kollat TV:4 s program Spårlöst. Snacka om att man grinar. Jag kan inte låta bli att grina när jag ser dessa program. Kalla mig löjlig men så är det.

Det handlade i alla fall om en tjej som sökte sina biologiska föräldrar i Polen hon visste vad dom hette men inte mycket mer. När hon och programledaren Hans Fahlén var i Polen var det en tolk med som hjälpte dom att ta sig fram. Det hela slutade i alla fall att hon hittade sin bror och pappa. Det var då mina tårar rann som bara den.  

Jag vet inte om jag är en känslig person men det sjuka är att jag gillar att se dessa program.

 

Brukar ni grina när ser denna typ av TV program?

 











Ha de gott Smoggen…


Kommentarer
Postat av: Susanne

Det tycker jag att du gör rätt i....tävlar alltså :-)



Kram

Susanne

2010-01-12 @ 13:40:35
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: Mia

Vi såg också det programmet och både maken och jag grät en skvätt när hon träffade bror sin och så lite till när pappan mötte henne. Kan inte hejda oss någon av oss!

2010-01-13 @ 10:12:03
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: Precioso.se - Blev våldtagen & slagen, bloggar nu om det & vardagen.

Hej!



Tack för din varma kommentar verkligen. Usch stackare som blivit utsatt för mobbning! Blev oxå det i skoltiden. Men man önskar ingen det!



Tack tack ska du ha! KRAM

2010-01-16 @ 17:28:19
URL: http://precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test