ÖVNING GER FÄRDIGHET???

Tjaba alla goa läsare. Nu var det ett tag sedan jag skrev sist. Men jag har inte riktigt haft någon blogglust.Men det ska bli ändring på det nu.Jag har kollat in en hel del bloggar och jag gillar att kolla in dom med vackra bilderi. Nu är inte jag någon proffsfotograf jag lutar mer åt amatörer. Men jag tycker om att fotografera både människor och naturbilder.

Nu har jag gjort en prenumation på tidningen "Photoshopguiden". Och från den kan jag lära mig allt om att använda photoshop i mina bilder. Så nu kommer jag att öva en hel del. Men det är ju som man brukar säga: Övning ger färdighet. Här kommer en bild som jag tycker passar in i December månad.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej och tack för julhälsningen! Hoppas du också får en riktigt skön jul med god mat och många kramar...



Susanne

2010-12-22 @ 15:31:22
URL: http://kandy.se
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

fint ljus :)

2011-02-15 @ 13:05:04
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test