TIDEN GÅR...

God morgon alla goa. Hur är läget? Här är allt under kontroll. Jag trivs med livet. Sommaren har varit kanon bra. Jobbar fortfarande men snart har jag semester. Då blir det att mysa och må gott. Sitter här med morgonens första kaffe det smakar mumma.

Tänk vad tiden går fort, idag den 1 augusti 2010 så har jag varit Stockhomare i 7 år. Herregud vad tiden har gått fort. Jag supertrivs med livet och med min älskade darliing. Utan han vet jag faktiskt inte vad jag hade gjort.

Vi har nu börjat med att renovera köket, det kommer att bli hur snyggt som helst. Med tanke på att köket är från 1954 så kommer det att bli en rejäl ansiktslyftning. Jag kommer att visa före och efter bilder allt eftersom vi fixar.

Vad som händer idag vet jag inte, men det blir nog att ta en promenad i det soliga vädret.

 

Vad hittar ni på en dag som denna???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test