GÅRDAGENS PRESENTER

Godkväll alla goa läsare. Idag har det varit en mycket lung dag framför TV:n. Igår fyllde jag år och jag fick jättefina presenter. Kring lunch igår gick jag först till ett bageri och hämtade min tårta som jag hade beställt där, en tårta med bara choklad den var hur god som helst, det finns lite kvar idag. Sen när Danne kom hem fick jag en jätte fin blombukett av honom. Efter någon timme kom Elin och Anders med ett paket. Först öppnade jag 2 från Danne, de innehöll två stycken ljudböcker. En av Herman Lindqvist och en om Anne Frank. Sen öppnade jag ett stort paket som innehöll en Mixer som gör smotthie´s. När jag sen öppnade Elin & Anders paket så fick jag ett par sjukt snygga skor som jag hade önskat mig jätte länge.




Sådana här skor fick jag av Elin och Anders. (bilden googlad).

Philips Mixer

Denna mixer fick jag av Danne. (bilden googlad).

Jag hittade ej bilder till ljudböckerna tyvärr. Men jag kan bara avsluta med att tala om att jag är mer än nöjd över mina presenter.

Ha de gott....

Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon! Fina presenter:)

2009-05-09 @ 06:44:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Lillan

Tack vännen!

2009-05-12 @ 10:46:25
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Fina skor :D

fin blogg med!!

ha det gott :)

2009-05-13 @ 17:34:18
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test