UNDERBAR KVÄLL

Tjaba alla goa läsare. Det är Lördagkväll Danne och Elin sitter och spelar Tv spel, fråga mig inte vad. Själv sitter jag här och skriver. Lyssnnar samitidigt på MP3 spelare, just nu Sveriges svar på Tina Turner Nanne Grönwall. Snacka om en cool kvinna. Hennes stil och texter gillar jag.



(Bilden googlad).

Under tiden dricker jag ett glas vin smakar riktigt gott. Vinet som jag dricker heter Beaujolais Royal. Det är ett rött vin.



(bilden är googlad).

Idag har Danne varit med sin bror och spelat. Som ni kanske vet så spelar han trummor. Han är riktigt duktig min lilla trummslagar man. Dom håller på att göra en skiva och när den är klar kommer ni naturligtvis få veta det. Jag själv har varit in till Farsta coh shoppat. Det blev en hel hög med ljus som följde mig hem. Jag är en så kallad " ljusoman" jag älska ljus i alla former. Så nu lyser det en hel del här.



(bilden är googlad).

Som jag skrev tidigare så är Elin hos oss i kväll. Härligare och gulligare "plastdotter " får man leta efter. Jag älskar henne lika mycket som jag älskar hennes fader.

Vad händer hos er?


Ha de gott er vän Smoggen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test