R I P

Nu under sista tiden har jag tänkt en hel del på en person som har en alldeles speciell plats i mitt hjärta. Den person är min högt älskade söta underbara pappa. Min pappa var en person som gav mig en underbar barndom. Jag har en hel del fina minnen av min pappa. Jag minns speciellt när han och jag var uppe sent på kvällarna och såg på Tv. Det är ett av de många intressen vi två delade. Jag minns även att han ibland kunde lägga sig i soffan för att titta på Tv och efter ett par minuter så sommnade han där.

Jag minns även att vi även någon gång då och då var ute och fiskade tillsammans hela familjen. Det är många som har sagt att jag är väldigt lik min pappa. Och det är jag super stolt över. Men ibland kan det vara jobbigt att höra det, varför kan jag inte riktigt förklara.

En annan sak jag som jag kommer ihåg var när han dog. Det var det absolut värsta dagen i hela mitt liv. Jag trodde aldrig att det skulle ske.  Han dog av en hjärnblödning den 9 februari 1983. Det finns många barn i vår värld som inte har sin pappa kvar i livet, och det kan jag då säga att jag förstår deras sorg och saknad. Detta på grund av att jag själv har varit med om samma sak.

Nu vill jag avsluta med att säga:

JAG ÄLSKAR DIG PAPPA AV HELA MITT HJÄRTA. OCH JAG SAKNAR DIG TILL TUSEN. VILA  I FRID.

DIN DOTTER


 


 

Anneli




Kommentarer
Postat av: Syrran

Mkt fint du skrivit om vår högst älskade Pappa vi har varit tii graven och gjort sommarfint nya fina blommor.



Ha det bra och 3 vlig semster / födelsdags resa



1000000000000 Kramar syrran i Öjebyn

2009-07-05 @ 15:25:35
URL: http://ajta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test