VAD HAR HÄNT ?

Tjaba alla goa läsare. Hur är läget? Här är allt bara bra. Igår hade Jag och darling (eller Dan) som han egentligen heter besök av Elin (Dannes dotter) och hennes pojkvän Anders. Vi bjöd på middag, sen satt vi och surrade en hel del. Tack för senast Elin & Anders. Efter det att vi hade skjutsat hem Elin & Anders gick vi och la oss.Vi gick och la oss kring klockan 2 tror jag det var. Jag sommnade fortare än F..N.



Anders & Elin

Idag har vi varit föbi sopstationen och kastat bort vår V - rumsbord. Vi har planer på att eventuellet köpa ett nytt som är lite mindre än det vi har haft. Men för tillfället använder vi min brudkista som  V rumsbord.

Sen for vi och köpte tapeter och tapetlim till sovrummet. När vi sedan kom hem blev det en kopp kaffe och rök. Sen satte vi igång med att tapetsera i sovrummet. När vi är klar med det kommer jag att visa bilder.

Ni kanske vill veta hur min darling ser ut. Då ska jag visa er, här är MANNEN I MITT LIV:



Danne som blond, just nu är han svarthårig.

Just nu sitter jag och väntar på att Melodifestivalen ska börja, jag har inte bestämt än om jag ska se det.

Vad har hänt hos er idag???

Ha det gott....

Kommentarer
Postat av: A

Vad trevligt att få se din darling =)



Ha det fint...Kram

2009-03-04 @ 14:43:04
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: virpi

Vad han såg trevlig och glad ut!

Han får du vara rädd om!

Kram Virpi

2009-03-04 @ 21:04:52
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test