DUKTIGA JAG

Godmorgon alla goa läsare. Idag är det Onsdag, och det har tydligen snöat inatt. Idag kommer jag att bara ta det lungt och må skönt. Det tycker jag att jag är värd.

Som ni kanske vet så ska jag & darling renovera sovrummet, vi har målat om innerdörrarna från vit till silvergrå, tagit bort golvet i sovrummet. Gissa om jag höll på dö när jag såg plastmattan som låg under. Den var CHOKLADBRUN. Och den person som har bott här tidigare har målat listerna och spilt vit målarfärg nästan över allt på plastmattan, så nu kommer vi att sätta in ett nytt golv på det. Det kommer bli hur snyggt som helst.

Igår bröt jag av alla golvplankorna så vi kunde få in dom i bilen för vidare färd till sopstationen. Vilken tur att strejken var över. Jag fick blåsor i händerna och ont i fötterna.

Nu kommer vi först att tapetsera om, sen ska vi även måla om lite grann. Men efter det kommer vårat nya golv. och som pricken över i så ska vi köpa nya sängar.


Kommentarer
Postat av: Blondiie

åå va skoj, hoppas vi får ser före och efterkort=)

kramis

2009-02-11 @ 21:31:36
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test