Skön dag

Godmorgon alla goa. Jag sitter här framför datorn ska snart ta en kopp gott morgon kaffe. Idag kommer vi nog fara in till stan för diverse julklappsinköp.

Annars ska vi bara ha en lung och skön dag tillsammans. Ikväll blir det en god köttbit och potatiskroketter med ett glas vin till midag. Kommer säkert se Dansbandsgalan, vad jag förstår så kommer det vara ett band från Piteå med ikväll får väl se hur det går för dom.

Ärligt talat känns det som att hela dansbandsgalan redan är uppgjord, missförstå mig inte. Men jag förstår inte varför dom tar med sådana band som dm har, är det inte bättre att ta med band som inte redan är etablerade dansband och ge dom en chans. Men det är bara vad jag tycker.

Ha de gott...

User Submitted Graphic #70


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test