Årets hjälte

Godkväll alla goa läsare. Samtidigt som jag sitter framför datorn och skriver detta, så ser jag på TV 4 och ser deras gala Årets hjälte. Jag funderar över vad Årets hjälte betyder för mig så kommer jag fram till att det är personer som betyder otroligt mycket för mig. Så här ser min hjälte lista ut:

 

Årets Darling: Min sambo Danne för att du älskar mig för den jag är.

Årets Plastdotter: Min plastdotter Elin för att du har klarat av skolan.

Årets Plastsvärson: Anders för att du är så cool.

Årets Storasyster: Min storasyster Susann du är långt borta men ändå nära.

Årets Tvillingsyster: Min tvillingsyster Annica du är långt borta men ändå nära.

Årets Mamma: Min underbara lilla mamma Inger du är långt borta men ändå nära.

Årets Darling 2: Mammas gulligull Hasse du är långt borta men ändå nära.



Vad är hjälte för er, och hur ser er hjälte lista ut?

 

Tack för att ni finns.



Ha de gott…


Kisses Comments






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test