SLUTA MED

Tjaba alla goa läsare. Nu känner jag att jag bara måste få skriva av mig innan jag blir tokig. Som ni ser i mitt tidigare inlägg så har jag skrivit om en bloggare som snart retar gallfeber på mig. Denna bloggare gör i mitt tycke allt för att synas i media. För det första: Tv program där hon skämmer ut sig för sveriges befolkning genom att ha sex på tv, sen blir det ett program där hon ska hitta en man i sitt liv, (kan hon inte hitta en man själv), sen blir hon gravid och förlovar sig utomlands där det bombas. Då skriver media om denna förlovning och att det är synd om henne att hon var där i det landet just då. Men en sak är säker det är inte mer synd om henne. Tänk på de människor som lever kvar i eländet.

Jag har härmed bestämt mig för att helt sluta läsa denna mediakåta bimbos blogg. Jag hoppas ni förstår vad jag menar med detta inlägg.

Ha de gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test