JAG LEVER

Godmorgon alla. Jag vill visa att jag lever. Vi jag och Danne har varit en tur upp till Norrbotten, för att fira min storasyster
Susanns 40 års dag. Vi for förra Fredagen, och kom hem Tisdagkväll. Hon blev mkt nöjd över presenten av mig och Darling. Hon fick ett litet delfinsmycke eftersom hon gillar delfiner.

Men en sak kan jag ju bara säga vilket snöoväder det blev efter vägen. När vi åkte upp coh kom strax efter Skellefteå blev det en ordentlig snöstorm. Ja ni läste rätt SNÖSTORM, jag har aldrig varit med om något liknande. Men tack gode gud vi tog oss levande hem.

I Onsdags var vi en runda förbi golvaffären, dom som ska lägga vårt golv. Och enligt chefen där så kommer dom på Måndag, jag längtar. Efter det mötet var vi på IKEA och beställde hem sängarna som vi ska ha. Och dom kommer till oss Dagen före min 39 års dag alltså den 4 maj.

Igår slog vi sönder min gamla säng och for med den till sopstationen. Så nu sover jag i soffan, tills vi får våra underbara sängar. När vi hade varit på IKEA for vi och tvättade av MAJSAN ( vår bil). Jag kan ju säga att det behövdes efter resan till Norrbotten. Annars har det inte hänt något speciellt.

Nu idag ska vi bara njuta av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test