VILKEN KVÄLL

Oj vilken kul kväll jag har haft. Först började vi med att förbereda middagen jag och darling. Darlings potatisgratäng med stekt köttbit + gurka och körsbärstomater. Fy fan va gott det var.

Sen inväntade vi E och A att dom skulle komma på vår middag. Då dom kom fick jag en rosbukett + salladsbestik. Precis vad jag ville ha och behövde. Sen började vi att äta den goda maten som vi sköljde ner med öl.

Jag kan bara säga att jag blev mätt som en gris. Det var ljuvlig gott för magen.  Efter det satt vi och snackade och skrattade en hel del. När vi så var klara med det så satt sig E framför Tv :n med ett Tv spel (jag vet inte vilket). Sen tog vi oss en bit av tårtan som darling hade beställt, chokladtårta dagen till ära. Fy 17 vilken god tårta (tack för den).


Nu försöker jag att smälta ner allt ner i magen vilket inte är lätt när man är mätt som en gris.


Önskar alla min läsare en fortsatt trevlig kväll och en god natt.

Nu fortsääter min kväll med mitt trevliga sällskap.

Efter det ska jag göra som A brukar säga;" nu ska vi snutta kudde".

P & K  er vän smoggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test