VAD ÄR PROBLEMET ?

Ursäkta men nu har jag bara en liten fråga.

VAD HAR EN DEL BLOGGARE FÖR PROBLEM EGENTLIGEN ? ? ? ?

Nu är det så att jag gillar att läsa andras bloggar, vad dom skriver om, hur deras blogg ser ut. Men jag har upptäckt en sak som stör mig lite.

Och det är att när man har kommenterat deras inlägg, (vilket jag brukar göra). Så ibland kan jag skriva in en liten fråga till dem, MEN tror ni jag får svar???????????

ICKE SA NICKE ! ! !

Ska jag behöva vara riks känd bloggare för att kunna få svar på mina frågor?????????

Jag gillar inte detta. Hoppas ni förstår vad jag menar. Jag vill absolut INTE bli ovän med någon bloggare överhuvudtaget, men det stör mig detta problem. Så nu har jag bestämt mig att jag inte ska skriva till dessa problem bloggare.

Dessa som jag kallar det problem bloggare som jag kallar det:

är ni för fina i kanten att ni inte kan svara på er kommentarer!

Jag bara frågar.


Tack på förhand  :)

Kommentarer
Postat av: evelina

det är ganska många som svarar på frågor i sitt kommentarsfält, alltså under där du skrev din fråga =) krångligt, i know =)

kram

2008-03-08 @ 19:43:39
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: M a r i a

Personen som vann designen är kontaktad.. :) sen när hon fått den så kan alla se vem!
Ha en bra dag

2008-03-09 @ 12:39:36
URL: http://mariiaa.webblogg.se
Postat av: christel

Hej Anneli, ja kanske e det så att dom svara i sina kommentarsfält jag vet inte...Blev glad när jag såg att jag var din 100:de som svarade i kommentarerna häromdan, Blev faktiskt lite stolt, jättekul. Hoppas att du får en go lat och fin Söndag däruppe med lite bättre väder än här (regn som vanligt) Sköt om dig o stor kram på dig från mig/Christel

2008-03-09 @ 14:03:32
URL: http://kristallens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test