TJEJSNACK MOTION

Vecka 12/08 Motion

Gillar du motion? Om inte, varför inte?


Motion har jag ingenting emot. Det är faktiskt rätt skönt att kunna röra på sig. Man blir friskare, piggare, får upp flåset.


Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta?


När jag motionerar så antingen promenerar jag eller så tar jag cykeln.


Hur långa är/vill du ha motionspassen?


För det mesta blir det väl någon timme eller mer.

Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt?


Som jag skrev tidigare så vill jag helst antingen cykla eller promenera. Det ger mig mer.


Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp?


Det är alltid kul med sällskap.

Ämnet kommer från Sirpa




Kommentarer
Postat av: christel

Hej Anneli hoppas att du får en skön lugn sista påskedag utan för mycket snö. Jag tror att jag har MSN men e inte riktigt "haj" på hur man använder det till 100 procent, får nog be pågen hjälpa mig.
Sköt om dig o ha en bra dag kram Christel

2008-03-24 @ 14:24:23
URL: http://kristallens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test