PÅSKDAGEN

Tjaba alla mina vänner. Idag är det Påskdagen. Här har solen varit framme faktiskt. Detta gjorde att jag och darling har varit ute i nästan 3 timmar på en underbar promenad i skogen.

Vi tog med oss vår älskade lilla kamera (Cannon 400 D). Passade på att fota lite vackra naturbilder. Kommer att vid ett senare tillfälle visa dessa.

När vi var ute började vi prata om picnick mat. Då blev jag så otroligt sugen på Varm choklad med Limpsmörgås och ost. Så när vi kom hem for vi och handlade detta.

Gissa om det var MUMMA FÖR MAGEN. Sen blev det en slöstund framför TV:n. Vilket resulterade i att vi sommnade bägge 2. sov säkert i 2 timmar minst.

Men som min kära pappa brukade säga:

"DEN SOM SOVER SYNDAR INTE".

Nu har jag laddat min lilla MP3 spelare med lite ny och fräsch musik så man kan lyssna på.


Krameli kram till er alla. Från er vän Smoggen

P.S genom min blogg vän Mira hittade jag en sida där man kan göra egna Tidnings framsidor. Detta blev mitt resultat.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul att du är med i min tävling!!
Det vore kul om du klickade på min reklmannonser, som jag har på bloggen. Då drar jag in lite cash!

2008-03-24 @ 09:02:04
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: evelina

hihi vilket snyggt tidningsomslag =)
låter om ni har haft en bra påsk!

kram

2008-03-24 @ 17:03:56
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test