TODAYS SUPRISE

Hej alla glada läsare. Hur är läget?? Här är allt under kontroll. Ser att det var några dagar sedan jag bloggade sist. Men jag har inte haft någon lust till detta. Men jag har läst era bloggar i alla fall.

Idag när darling kom hem så hade jag en liten överaskning till honom. Jag hade städat hela lägenheten så det doftade så gott. Samt hade jag gjort middag, gräddstuvad pyttipanna.

Idag (läs nu) ska jag bara ta det lungt och må skönt.

Jag har funderat lite grann på min blogg. Vad ska jag skriva, Hur ska jag skriva. Känns som att det inte är så många som läser min blogg. Skulle vara roligt om ni som läser lämmnar en kommentar om det finns något ni vill läsa om här.

Kort sagt:

VAD VILL NI LÄSA OM ELLER VETA OM MIG?????

Många kramar till er
från lilla mig....


Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

hej!!

det var inte igår =)

hoppas allt är bra med dig!¨du har fått det jättefint här inne!



vi åker bil upp =)



kram

2008-06-17 @ 18:25:08
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test