LITE BILDER MAMMA 60

Tjaba alla goa läsare. Hur är läget så här i sommarvärmen. Jag ska inte klaga. Jag njuter av värmen , det kommer nog en dag då det är svin kallt och vinter.

Jag tänkte visa lite bilder som vi tog när vi var och firade min mamma när hon fyllde 60 år.

Min mamma Inger. Utanför festlokalen.


Min tvilling syster Annica.

Mi storasyster Susann.

Min mamma Inger. Födelsedagsbarnet själv.

Jag & Mamma. Tillsammans med T - shirten som jag beställde.



Korten föreställer följande:

Min mamma Inger vid festlokalen.
Min tvillingsyster Annica.
Min storasyster Susann.
Min mamma Inger. Födelsedagsbarnet själv.
Min mamma och jag, tillsammans med Tröjan som jag beställde och ramade in.


Jag tog även kort på mina kusiner och släktingar men eftersom jag inte har deras godkännade och av respekt till dem, vill jag inte visa deras kort på blogg. Hoppas ni förstår.

Jag kan ju avsluta med att berätta att när mamma öppnade tavlan så rann det tårar. Hon blev storm glad för den. Mina kusiner applåderade mig för dom tyckte det var en smart ide med tröjan.

P & K Smoggen


Kommentarer
Postat av: soffie

Å vilken härlig dag din mamma fick med släkt och en sån fin tavla.

:O)

2008-06-03 @ 22:26:34
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test