NU HEMMA

Godmorgon mina vänner. Nu är jag hemma. Vi kom hem Måndagmorgon egentligen men jag har varit så trött så det är därför jag inte har bloggat. Det var jätte kul att träffa mamma, och mina syskon. Det har varit superhärligt väder all dagar.

Vi var även på en liten sightseen, vi var på Rödbergsfortet det var en gammal fästning som ligger i Boden. Vi har även varit på PDOL även känt som Piteå Super och Spyr. Det var jättekul. Jag fick träffa många bekanta där. Bland annat min gammla Engelska fröken som jag hade från Framnäs folkhögskola.

De artister vi såg var följande:

Euskefeurat = Ett mkt känt lokalt band från Piteå som sjöng på Pitemål.

Magnus Uggla = Var där med sitt nya band.

Moneybrothers = Det var en hel del håll i gång då han sjöng.


Vi tog en hel del foton oxå men det kommer jag att lägga in en annan dag.

Resan hem gick jättebra. Det var super skönt att kunna få sova hemma i sin egen säng.

Ha de gott mina vänner

Kommentarer
Postat av: Annica

Tjaba syster!!!

Tack för inlägget på min blogg. och tack för hälsningen, den värmer mig och min hosta.

Hoppas ni har det bra hälsa så gott till de dina



Bye bye Bloggsyrran i Norrland.

2008-08-02 @ 00:25:48
URL: http://ajta.blogg.se/
Postat av: A

Hej vännen..

Förlåt att svaret dröjde. Jag kan visst hjälpa din syster =) Hör bara av er om hur den ska se ut...

Kram

2008-08-06 @ 08:38:47
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Ann

Tack snälla rara du!

2008-08-07 @ 05:34:22
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test