UTMANING

Denna utmaning har jag fått av Ansingen


Från 10 och ner...


10 saker/ord jag gillar:


Kärlek

darling
glädje

lycka

 omtanke

vänner

värme

ömhet

livet

familjen


9 saker/ord jag hatar:

 Mobbning

 Otrohet

 Krig

 Svält

 Orättvisa

 Hat

 Ensamhet

 Döden

 Svek


8 saker jag vill göra innan jag dör:


Få körkort

 Få ett fast jobb

 Förlova mig

Gifta mig

Tatuera mig

Resa till Australien

Leva livet

Glädja mina medmänniskor

   
7 sanningar om mig:


Jag älskar min darling

Jag har dåligt självförtroende

Jag är dålig i mattematik

Jag tycker om att träffa nya människor

Jag är rökare

Jag är glad för det mesta

Jag kommer från Norrland


6 tokiga saker som jag gjort men aldrig kommer att göra igen:

    Kan ej svara på detta.

       
5 saker jag gjort som jag är stolt över:


Flyttat från Norrland till Stockholm

Klarat av Beröringspedagog utbildningen

Ge glädje till mina medmänniskor

Jag är omtänksam

Vet ej något mer


4 Saker jag gjort och skäms över:


Kan jag ej svara på


3 saker jag är nöjd med hos mig själv:


Mig Själv (Ibland i alla fall)

Min glädje

Mitt hår


2 saker jag är missnöjd med hos mig själv:

Min kropp

Mitt självförtroende

1 Sak du aldrig skulle komma på mig med att göra ens i hemlighet:

Hoppa fallskärm


Utmanar alla som vill.


Kommentarer
Postat av: evelina

var inte missnöjd med dig själv vännen, du är underbar precis som du är!!

kramar

2008-02-14 @ 22:53:58
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test