RENT HUS

Har just sett ett TV program på TV 4. Det heter "Rent Hs". Jag har bara en sak att säga: FY F..N!. Det var nog bland det värsta jag har sett. Det var en man någonstans i Sverige, som fick hjälp av två kvinnor att lära sig att städa. Och han behövde verkligen hjälp.

Bland annat fick dom kasta mat som han hade sparat på sedan 1990, (tror jag) det var. Det var så fruktansvärt stökigt och skitigt hemma hos karln att jag skulle aldrig drömma om att sätta min fot där överhuvudtaget.

När dom städade passade dom samtidigt på att ta en massa prover för att se vilka bakterier som fanns i lägenheten. Jag skulle inte vilja ha dom hos mig det kan jag lova.

Om jag nu hörde rätt så kastade dom cirka 7 Ton med skräp.




"Bättre lite skit i hörnen.
Än ett rent helvete."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test