OH VAD JAG ÄR DUKTIG ! ! ! !

Nu har jag surfat runt lite och helt plötsligt kom jag in på en sida som heter Designa din blogg.  Och eftersom jag inte kan så mycket med det här att designa så läste jag på den sidan.

Där såg jag att man kunde sätta in en klocka på sin bogg. Och efter att ha läst instruktionerna noga, så prövade jag att göra som det stod skrivet. Och det är ju helt otroligt men jag lyckades faktiskt. Titta själv får ni se under mitt foto.

Jag vill med dessa ord rikta ett stor TACK FÖR HJÄLPEN till webkocken.

Kramisar till alla....

Kommentarer
Postat av: Soffie

Kikar in hos dej:O)
Duktig du är,visst har de bra hjälp och tips där!

2008-02-07 @ 17:20:31
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test