MITT NAMN

Som jag skrev för ett tag sedan så var jag in på Annsingen s blogg. Hon hade hittat en sida där man kan få sitt namn med en slogan. Jag provade den sidan, först prövade jag mitt smeknamn Smoggen och det blev

"Smoggen - makes your day".

Nu har jag gjort samma test igen, denna gång med mitt riktiga namn:

"There's only one true ANNELI" .

Nu kanske ni funderar på varför jag kallas för Smoggen ???. Men då ska jag tala om det. Jag är rökare, inte för att jag röker som en skorsten, men min före detta klasskompisar i Gymnasiet gav mig det smeknamnet.

Kram er vän

Smoggen = Anneli

P.S Har ni något Smeknamn ? I så fall vilket? D.S

Kommentarer
Postat av: Fredrik

TACK! va kul.. jo den går riktigt bra!

2008-02-22 @ 23:25:19
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: evelina

haha =) men det är ju sant, det finns bara en av just dig!
adda på du =)

kram

2008-02-23 @ 09:17:19
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test