KLARAR MIG INTE UTAN (UTMANING)

KLARAR MIG INTE UTAN

Satt för en liten stund sedan och tänkte på olika saker som jag inte klarar mig utan. Jag menar sådana saker som jag behöver för att klara av dagen. En del kan jag ju faktiskt vara utan men då skulle nog ingen vilja vara med mig för då blir jag bara på dåligt humör.


Här nedan följer saker som jag inte klarar mig utan:


  • Min Darling
  • Kärlek
  • Kramar
  • Böcker
  • Mitt morgon kaffe
  • Mina cigg ( Jag vet dålig ovana)
  • Min dator
  • Min Tv
  • Min familj
  • Mina vänner
  • Min Säng
  • Musik
  • Glädje
  • God mat, gott vin
  • Luft

    Finns det saker som ni inte klarar er utan i så fall vad?
    Kramisar Smoggen

Kommentarer
Postat av: A

Hejsan. Jag svarar i min blogg senare =) Ha det fint...Kramen

2008-02-21 @ 20:33:43
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test