KÄRLEKENS DAG.....

Hej alla mina vänner.

Hur är läget? Här ar allt bara bra . Idag har jag surfat runt på nätet, och tagit det lungt. Darling sitter framför TV:n och lyssnar på någon musik kanal. Imorgon är det ju Alla hjärtans dag. Jag brukar inte fira den dagen. Men jag älskar att skämma bort mina nära och kära med både gåvor och värmande ord.

Det är lite sjukt detta med Alla hjärtans dag tycker jag, VARFÖR måste man ha en sådan dag egentligen??? Det är ju bara ett sätt för butiker ska kunna tjäna en extra krona bara för att folk ska vara lite mer älskvärda mot varandra.

Jag tycker att det ska man vara varje dag. Jag talar alltid om för darling att jag älskar honom. Jag vet även att det finns människor som inte har någon hjärtevän, dom tycker jag faktiskt synd om. 

Vad tycker ni om alla hjärtans dag???

Kramisar till alla....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag håller med dig i det du skriver. Man behöver ingen speciell dag för kärleken. Den visar man varje dag ändå.
Men nu när ändå Alla hjärtansdag finns är det alltid trevlig med en god middag och lite exta mys *ler*
Tack för rösten :)

2008-02-13 @ 18:49:45
URL: http://lotusen.blogg.se
Postat av: Soffie

Önskar dej en bra allahjärtans dag,men absolut det behövs ingen speciell dag för kärleken men jag älskar alla vackra hjärtan!!!

2008-02-13 @ 20:28:20
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test