IDOLER

GODMORGON MINA VÄNNER ! ! !

Hur är läget? Här är allt bara bra. Sitter framför datorn med kaffekoppen och myser i morgonrocken. Jag kom på att det är ju första deltävlingen i melodifestivalen i kväll. Vi får se vem som vinner. Jag gillar att lyssna på musik, när jag är ledsen, arg, trött och glad.

Jag kan lyssna på många olika sorters musik, men jag har en idol som jag för det mesta brukar lyssna på, och det är JERRY WILLIAMS...

Jag avgudar den mannen som artist. Många har sagt " Hur kan du bara se på karln han ser ju hemsk ut" . Men nu är det ju så att jag gillar Jerry för hans musik, snack, och artisteri.

Jag har haft den turen att jag har sett han ett antal gånger. Och varje gång har jag varit i en helt annan värld. Jag minns speciellt en gång. Det var för några år sedan. Han var uppe i mina hemtrakter och spelade. Det var en Fredag till Lördag. Så jag tog ledigt från skolan. Tog in på hotell, (där han skulle spela). Man kan nog säga att jag lyxade till mig. Hur som helst. När jag hade checkat in på rummet gick jag ner till foajen. Där satt jag bara och kollade in lite folk, som kom och fick.

Helt plötsligt ser jag en stor, stark man, och bakom honom gick min stora idol Jerry!!!! gisssa om jag höll på att smälla av. Det enda jag tänkte på att om jag överhuvudtaget någon gång ska heja på honom så var det nu.

Sagt och gjort. Med darriga ben gick jag fram och la min hand på hans axlar och sa: ursäkta Jerry men jag vill bara tala om att jag avgudar dig som artist.

Då tittade han bara på mig och sa: Du det var kul att höra.... Sen gick han iväg. Då trodde jag att jag skulle svimma. Men som tur var så överlevde jag det. Sen på kvällen när showen var över så kom han och bandet ner till restaurangen, för att äta en bit mat. Då tog jag chansen om att fotografera honom. Jag gav han även en liten nallebjörn som jag hade med mig. Gissa vilket kort jag fick av honom!!

Jag fick ett foto där han sitter och håller om mig. (det är för övrigt det dyraste kort jag har). Jag kan bara avsluta med att den natten sov jag som en Drottning.

Vilka idoler har ni??

Jerry Williams you rock my world....

Kommentarer
Postat av: Mira svarar:

Vad kul för dig!!
Jerry är inte min idol, men hade samma sak hänt mig och någon i Depeche Mode, hade jag lätt tuppat av!
Beträffande kontaktlistan, som du frågade om, så är svaret SJÄLVKLART ja!
Ha en underbar dag!

2008-02-09 @ 11:50:55
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: MissMimmi

Svar: För att vara med och tävla måste du skriva en kommentar om vad du gillar med min blogg :)

2008-02-09 @ 17:30:57
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Utlottning av design på min blogg om du är intresserad!

2008-02-09 @ 20:43:37
URL: http://samira.nu
Postat av: Camilla

Almanackan finns redan i mallen men om din är borta
kan du gå in på designadinblogg.blogg.se så hittar
du hur man lägger in en. Lycka till!

2008-02-09 @ 22:46:44
URL: http://lotusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test