SNART HELG

Godmorgon alla goa läsare. Idag är det Torsdag, och snart är det helg. Igår kväll kom E & A på ett besök, satt och drack kaffe och snackade lite med dem. Såg även lite på RoomService & Efterlyst. Efter det så for vi hem med E & A.

I helgen kommer vi Jag och darling att köpa lite julklappar, vi har redan bestämt vad vi ska köpa så det kommer nog att gå bra. Till veckan hade jag tänkt köpa julklappar till darling.

Men vad det blir kan jag inte säga här. Det får ni veta efter jul.

Vad ska ni hitta på idag????


myspace comments

Ha de gott....

Kommentarer
Postat av: Mira

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!! Gud så kul att höra av dig igen!!



Vad duktiga ni är med julklappar.... inte en enda jag köpt än.



Ha bästa dagen och på återseende!!!



Kraaaaaaaaaaaaaaam

2008-12-04 @ 11:10:36
URL: http://mirizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test