FÖRKLARNING ! !

Godmorgon alla goa läsare. Jag måste härmed få förklara mitt förra inlägg. Vad jag kan förstå så tror en del av mina läsare att jag kände Tomten personligen men detta gjorde jag inte. Däremot så var han en äkta "Bajare". Det var därför jag ville skriva ett litet inlägg om honom.

Idag håller darling på med att koka vår julskinka. Sen på Tisdag kväll kommer vi att grilljera den i samband med att vi spelar bingolotto på uppesittar kvällen. Detta är en tradition som vi har haft sedan jag flyttade hit till Stockholm.

I går var E & A förbi med lite julklappar.Annars ska vi bara ta det lungt och må skönt hela dagen.

Vad ska ni hitta på idag????


 



Ha de gott...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Imorn ska våran julskinka å griljeras, men i år har jag varit lat och köpt en färdigkokt...

Ha det bra!

2008-12-22 @ 23:22:52
URL: http://overhogdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test