BRA IDAG

Det gick jättebra på AF idag. Min nya handläggare var jättetrevlig. Vi pratade om mina före detta arbetsplatser och om vad vi ska göra för att jag jag ska få ett nytt jobb.

Han kommer att skriva en arbetsplan och skicka den till mig. Sen kommer vi att träffas igen någon gång i slutet av Januari månad.

Jag skulle egentligen städa här hemma när jag kom hem, men jag blev så himla trött så jag sommnade.

Nu sitter jag och väntar på att darling ska komma hem så att vi får äta middag. Idag blir det pommes och hamburgare.


Ha de gott...

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hej vännen!

Visst är det skönt att kunna lägga sig en stund när man är trött.

Och du, städningen springer ju inte ifrån dej! =)



Ha en fin kväll!

2008-12-09 @ 17:21:52
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test