TJEJSNACK VECKA 15

Tro Ämnet kommer från Frida


Frågor:

1.   Tror du på en högre makt/gud? Vad?

2.   Tror du på livet efter döden?

3.   Tror du på spöken/andar?

4.   Tror du på reinkarnation?

5.   Tror du på mänskligheten?

Svar:

1.      Både ja och nej. Om Gud som det sägs ska vara god så skulle han se till att det inte fanns krig, svält och fattigdom i världen.

2.      Ja jag tror på ett liv efter döden, varför vet jag inte. Men så här ser jag det: När man dör kommer man till himlen. Men inte som en kropp utan mer som en själ eller ande.

3.      Ja jag tror det finns spöken. Om man ser sådana program som ( mannen som talar med andar) så kan man ibland se att det finns saker som bara medier kan uppmärksamma. Fastän man aldrig har träffat eller hört talas om personen i fråga.

4.      Det var en svår fråga. Ärligt talat vet jag inte faktiskt.

5.      Både ja och nej. Om mänskligheten ska överleva så kan man inte hålla på att kriga och döda varandra som det ser ut nu.


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Jodå, vi är inte direkt drabbade själva, men eftersom jag sitter i bostadsrättsföreningens styrelse så blir ju jag ändå inblandad när det händer saker hos andra...
Ha en fin dag!

2008-04-12 @ 13:42:17
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: ejmis

Nu vet jag en massa mer saker om dig =)
Ha en bra lördag!

2008-04-12 @ 13:48:52
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test