TJEJ SNACK VECKA 13 & 14

V. 13 Ordspråk:


- Sämsta ordspråket?


Har jag inte tänkt på faktiskt.


- Bästa ordspråket?


Det finns många.


  Spotta inte på dig själv.


 Sår man ett frö tror man på framtiden.


  Jag var som starkast när jag skrattade åt min svaghet.


Störst av allt är kärleken.


- Ditt egna påhittade ordspråk?


Har inget eget ordspråk.


- Bäst sagda av ett barn?


Vet faktiskt inte.


- Ordspråk du lever efter?


Spotta inte på dig själv.



V 14. Vad gör du när du är:

  


- Arg?


Jag blir arg fort, men det får lika fort över. När jag blir arg så kan jag ibland bli (Emma tvärt emot).


- Ledsen?


Jag har väldigt lätt till tårar. När jag blir ledsen går jag undan och gråter för mig själv.


- Nedstämd?


Det är väldigt sällan jag blir nedstämd. Men då jag blir det stänger jag in mig själv och pratar inte med någon.


- Glad?


Jag försöker att alltid vara glad. När jag är glad ler jag med hela ansiktet.


- Nykär?


Då blir jag knäsvag, darrig, yr, pratig, snurrig, glad, skrattig.



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig kväll!

2008-04-07 @ 21:04:31
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Gabbi

God morgon!!
Jag hoppas att din dag blir fin!
Kram

2008-04-08 @ 09:28:51
URL: http://www.mamsen71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test