JAG LÄNGTAR NU...

Godkväll mina vänner. Idag är det Fredag, vilket känns rätt skönt. Imorgon ska darling fara i väg och spela med sin bror. Så det innebär att jag är ensam. Det behövs ibland att man bara kan vara ensam och inte jämnt vara tillsammans. Att man kan få göra det man själv vill. Man längtar till varandra då tycker jag.

En sak jag eller rättare sagt en person jag längtar till det är min älskade lilla mamma. Ja nog längtar jag efter mina syskon oxå.

Nu är det så att älskade lilla mamma fyller jämna år snart och det ska vi fira där uppe. Då bilar jag och darling dit. Det ska bli roligt att få träffa familjen igen, vi har ju inte träffats något sedan i sommras. Jag kommer då åxå få chans att presentera darling till mina kära kusiner och släktingar. Dom har inte träffat honom så det ska bli roligt.

Ibland kan jag få en sådan hemlängtan till familjen att jag nästan börjar grina, men då tar jag bara till telefonen så får jag höra deras ljuva stämma.

P & K Smoggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test