WILLY

Tjaba alla goa. Som ni alla vet så var det ju Lets Dance. Och den som fick gå vidare till nästa vecka är bland annat Willy och Charlotte. Den som tyvärr fick lämna programmet var Molly. Detta tycker jag var synd för hon var riktigt bra på att dansa.

Och enligt alla massmedia så finns det en hel del som inte tycker att Willy ska gå till finalen. Detta förstår inte jag. Jag tycker att han är som en helt vanlig Svensson som dansar. Jag menar att Willy verkligen kämpar med dansen, sitt nummer, han bjuder på sig själv. Och vad jag har förstått så tar han inte denna så kallade tävling på lika blodigt allvar som de andra dansarna gör.

Och en annan sak om det nu är en tävling så borde de som bestämmer vem som ska vara med i programmet bara ta med de som verkligen är proffs och inte bara kändisar.

Jag vill bara avsluta detta inlägg med att jag kommer att rösta på Willy. Och att om nu svenska folket inte vill att han ska vara kvar VARFÖR I H.....E röstar de då på honom. Förstår dom inte att dom ska rösta på en de vill ska åka ut?????????????????????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test