I fäders spår

Ja då var det första söndagen i mars. Detta innebär att det blir Vasaloppet på TV. Jag har nu förberett mig med papper, penna, tända ljus och nykokat kaffe.

I somras var jag och Darling på en liten resa, vi for faktiskt till Mora. För jag vill se hur det såg ut där vid målgången. Det var skithäftigt tycker jag.

Att kolla på Vasaloppet är en tradition som har varit med under många år, försöker att anteckna mina favoriter vilka startnummer de har.

Här är mina favoriter:

Daniel Thynell

Oskar Svärd

Anders Auckland

Thomas Alsgaard

Stanislav Rezac

Brukar ni kolla på Vasaloppet?



Berömd skylt i Mora.
Foto av : Darling


Jag vid målet i Mora.
Foto av:Darling


Ha de gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test