Min Darling

Tjaba alla godingar. Detta inlägg tillängar jag till min otroligt högt älskade darling.

Just i denna stund känner jag mig så lycklig att ha dig i mitt liv. Jag trodde aldrig att jag skulle få en sådan man som du. Du är det absolut bästa som någonsin har hänt mig. Du har lärt mig att älska mig själv sådan som jag är. Du älskar mig med mina fel och brister. När jag ser dig ser jag bara kärlek och omtanke. Du har gett mig tro på livet. Du ger mig en kärlek som jag känner varje dag. Du är den enda mannen för mig. Du är den man jag vill leva resten av mitt liv med. Du är min man.  Jag älskar dig mer än vad ord kan över huvudtaget kan beskriva.

 

DU ÄR MIN MAN

Du är min man

och jag vet du gör så gott du kan

Fast du inte tycker att du räcker till

Men du får tycka vad du vill

 

Jag älskar dig

Och jag ber du måste tro på mig

Det betyder allt att vi två har varann

Du är min man

 

Jag vet hur jag får dig att glömma

så bara nuet spelar roll

Så att du skrattar igen

och slutar att döma dig själv för en stund

och vågar drömma

 

Och om den bistra verkligheten

är mer än du kan ta just nu

Så låt mig hjälpa dig då

att svälja förtreten

För mig finns det bara du

 

Du är min man

och jag vet du gör så gott du kan

Fast du inte tycker att du räcker till

Men du får tycka vad du vill

 

Jag älskar dig

Och jag ber du måste tro på mig

Det betyder allt att vi två har varann

Du är min man

 

Du är min man

 

Och om den bittra hopplösheten

har slagit rot hos dig just nu

Så låt mig hjälpa dig då

att svälja förtreten

För mig finns det bara du

 

Du är min man

och jag vet du gör så gott du kan

Fast du inte tycker att du räcker till

Men du får tycka vad du vill

 

Jag älskar dig

Och jag ber du måste tro på mig

Det betyder allt att vi två har varann

Du är min man

 

Du är min man


 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tusen tack, ja jag känner mig duktig...och peppar peppar, mår helt ok idag också :-) Nu ska jag gå ner o kika på stackarna som ska cykla idag!



Ha det gott!

Susanne

2010-06-13 @ 08:46:49
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test