Shit vilken helg

Tjaba alla goa. Hur är läget? Här är det sängliggande i parti och minut. Som jag känner mig just nu känns det som att tarmarna kommer vilken sekund som helst. Den hosta jag har gör att jag hostar snart upp mina tarnar, det känns så i alla fall.

Kände mig lite krasslig redan i Torsdagskväll men tyckte det var något speciellet. Men Fredag morgon bröt hostan ut. Jag har använt mig av Vicks halstabletter bara för lindra hostan lite grann. Innan jag går och lägger mig ikväll ska jag ta en alvedon bara för att få sova ordentligt. Fast det förstås som jag har sovit i helgen så känns det som att det kommer ta ett tag innan jag sommnar i natt-

Men imorgon är det jag som går på apoteket och köper host dämpande medicin.

Ha de gott....





Bild googlad.

Bild googlad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test