Lets Dance

Godmorgon alla goa. Hur är läget?. Här är allt under kontroll. Känner mig mycket piggare idag än vad jag har gjort tidigare i veckan.

Igår kollade jag Lets Dance. Tycker faktiskt det var rätt par som åkte ut. lästejust nu Expressen där Tony Irving sa att han var förbannad över att Agneta Sjödin åkte ut, men då har jag bara en sak att säga:

Varför låter ni då svenska folket rösta??????? Jag menar att programledarena talar alltid om att Svenska folket har alltid en röst att ge.Så varför kan inte Tony Irving acceptera att de svenska folket röstar som de röstar.



Bild googlad


Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Han är helt enkelt inkompetens när det gäller regelverket;-) Missade själv Lets Dance igår, så jag har ingen åsikt alls om vem som skulle ha åkt ut ;-D



Önskar Dig en härlig helg!



Varma kramar!

2010-01-30 @ 12:07:20
URL: http://www.duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test