Saknad inte glömd

Tjaba alla goa läsare. Idag har jag varit en sväng in till Farsta. Fönstershoppat som man säger. Annars har det bara varit en lugn dag. Just nu har jag börjat med middagen, det blir kyckling och ris. Det ska bli gott.

Idag är det faktiskt en speciell dag. Det är idag 27 år sedan min högt älskade bästa pappa dog. Jag kan inte fatta att tiden har gått så fort. Ibland känns det som det var i går.

Många av dom som kände min pappa säger att jag är lik honom, ibland är det svårt att få höra men jag är stolt över att jag är lik min pappa.

Jag önskar bara att Darling hade fått träffa honom. Pappa hade gillat Darling, det vet jag med all säkerhet. Det finns dagar då jag inte tänker på pappa men en dag som denna så går mina tankar till hur livet skulle vara om han levde idag. Jag kommer aldrig i hela mitt liv glömma han. Det var han och jag som på kvällarna satt framför TV:n tillsammans, det var han som kittlade mig under fötterna ibland.

Ibland kan jag känna lukter eller se personer som påminner mig om pappa, men det är bara fina och underbara minnen.

 

Jag älskar och saknar dig pappa.

Pappa

9 Februari 1983 - 9 Februari 2010



Kommentarer
Postat av: Susanne

Detsamma vännen, hoppas din dag har varit bra!

2010-02-14 @ 20:53:29
URL: http://kandy.se
Postat av: Susanne

Kul att du gillar den!



Ha en bra måndag!

2010-02-15 @ 09:07:31
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test