VILKEN HELG

Tjaba alla goa läsare. Gissa om jag har haft en bra helg. På Fredagar slutar darling tidigt, som vanligt väntade jag på att han skulle komma hem. Men när han inte hade kommit hem den tid han brukar blev jag rädd att det hade hänt honom något.

När han till slut kom hem, satt jag och drack kaffe. Det första han sa var: Vet du vad jag har gjort idag? Då svarade jag Ingen aning förutom att ha jobbat så klart.Då sa han att efter det han hade jobbat klart så hade han farit in till stan på en resebyrå och där hade han betalat en resa för 2 stycken till Spaninen i 2 veckor.

Jag trodde ärligt talat att jag skulle svimma. Då frågade jag när den resan skulle ske. Då svarade han att Vi han och jag kommer att fara till Spanien veckan efter det han fyllt  50 år. Alltså redan till sommaren. Denna resa hade han redan planerat för länge sedan.

Jag har aldrig varit till Spanien men däremot har jag varit till Grekland. Så nu blir det en utlandsresa igen Gud vad jag längtar. Tänk er: God mat, Sol, Värme, Darling & Jag i 2 veckor.

Vi har även varit och kollat på ett nytt golv till sovrummet i helgen. Samt köpt målarfärg till dörrarna som vi ska måla om.


Kommentarer
Postat av: virpi dahl

Vilken härlig överraskning!

Fram för fler sådana initiativ!Fniss

//Virpi

2009-01-27 @ 10:36:26
URL: http://virpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test