Underbar Jul

Tjaba alla goa läsare. Ja då var julen slut. Det är juldagen, den har gått i lugnets tempo. Har bara varit lat hela dagen. Men det tycker jag man ska kunna vara en dag som denna.

Igår Julafton fick jag en massa julklappar så man kan säga att jag är mer än super nöjd. Detta var i mina paket.

Smink (38 ögonskuggor) av Elin
Sminkbok av Elin
Örhängen + halsband av Elin
Skolväska med Bajen logga av Darling
Parfym av Darling
Bok (När barnet lagt sig Michael Nyqvist) av Darling
Pyjamas av Darlling
Supervarma tofflor för mina kalla fötter av Darling
Chokladask av Darling
Dusch paket av Darling
Mobiltelefon Lg bl20 av Darling ( hade önskat mig denna till 40 årspresent)

Nu sitter jag här framför datorn iförd pyjamas + tofflor, och bara myser.


God fortsättning.



Ha de gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test