Kändisspan idag

Tjaba alla goa. Nu är det Fredag och man är ledig i 2 hela dagar ska bli skönt. Alltså fattar ni vad snö det blev i går, snö och blåsiga vindar går inte ihop. Gissa om jag förs om händerna fast jag hade vantar det blir till att köpa nya och varmare vantar inom en snar framtid.

Idag när jag kom hem drack vi jag och Danne en kopp kaffe, efter det for vi iväg och handlade julmaten som vi ska ha i år. Imorgon ska vi fixa med köttbullarna och Janssons Frestelse. Gissa vem jag såg på ICA i Haninge idag när vi var där????

Allas vår Barbro "Lillbabs" Svensson. Hon stod och bjöd på korvar. Så då var jag fram och fick mig en liten autograf.



 (bild googlad).



Ha de gott....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test