4:e Advent

Godmorgon alla goa. Idag är det 4:e advent, och bara några futtiga dagar kvar innan tomten kommer. Jag & Danne var in till Farsta igår och köpte lite julklappar det vi ska dricka till maten. Vi var även förbi bokhandeln, igår var även Herman Lindqvist där och signerade böcker. Med honom var oxå Stefan Einhorn som signerade böcker.



Herman Lindqvist. (bild googlad).





Stefan Einhorn. (bild googlad.)


Vad som händer idag har jag inte bestämt än. Jag tar dagen som den kommer.






Ha de gott....


Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul att du är med och tävlar, i morgon förmiddag avslöjar jag vinnaren!



Ha en skön söndag

Susanne

2009-12-20 @ 10:19:03
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test