NU ÄR JAG HEMMA

Hej alla goa vänner nu är jag hemma i stora staden. Har varit hemma i Norrbotten och firat min mammas 60 års dag. Snacka om kul jag har haft.

För det första så fick jag ju träffa min älskade mamma och mina kära syskon. Sen fick jag även träffa mina kusiner som jag inte har sett på dom senaste 7 åren.

Det är helt otroligt men ärligt talat var det en del jag knapp kände igen först men efter en liten stund tändes ett "liljeholmens".

Det belv mycket skratt, god mat och dryck och en massa prat om ditten och datten.

Jag fick även chansen att prensentera darling till släkten. Dom tyckte jag hade skaffat mig en ordentlig karl. Då blev jag stolt.

Det blev även fotat en hel del men det kommer i ett annat inlägg. Vi kom hem cirkus halv tio ikväll så man är lite trött i knoppen, men resan upp coh resan ner har gått himla bra inga olyckor.

Så jag kan bara avlsuta med att säga :

NU ÄR JAG HEMMA PÅ MAMMAS GATA......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test