ALLSVENSKAN

Jag hörde på TV nyheterna i morse att Allsvenskan i fotboll startar nu i helgen. Det ska bli mycket intressant att följa BAJEN.


Jag har faktiskt varit på 2 matcher och bägge gångerna stod jag mitt i Bajen klacken. Snacka om att jag fick gås hud då.


Tänk er en klack på lite över 1 000 personer som bara sjunger och vrålar ut sin kärlek till Bajen.  Det var nära att jag svimmade.
 

För att inte tala om när hela Bajen klacken står upp och sjunger Kenta Gustafssons sång:

JUST IDAG ÄR JAG STARK.

Den är så homla bra och vacker tycker jag.

Jag är faktiskt lite av en textnörd. Så om sångtexten säger mig något, desto bättre blir den. Jag har till och med tagit den låten som min ringsignal till mobilen.


Så nu kära BAJARE ska vi se till att SM guldet hamnar till rätt lag. ELLER HUR ? ? ? ?


Kommentarer
Postat av: soffie

å den låten är ju bara så bra kan tänka mej det vart en härlig stämning då!
Nu ska jag kolla hockyn FBK-Linköping fast de ligger under nu mitt kära FBK!!!
Shit oxå!
Må gott

2008-03-24 @ 19:56:39
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: A

God morgon....
Ja, nu är det ett evigt tjat här hemma om att allsvenskan snart börjar. Maken och dottern är fanatiska ;) Fast inte med Bajen utan med MFF =O
Hoppas din tisdag blir bra. När börjar du nya jobbet?
Kram på dig =)

2008-03-25 @ 06:42:53
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test