Jag lever

Tjaba alla goa. Här kommer några rader från mig för att visa att jag lever. Jag har överlevt min 40 års dag. Dagen började med gratulationer från darling med en härlig kram och puss. Sen blev det morgon kaffe. Sen fortsatte dagen med arbete. Och jag trivs fortfarande, det låter sjukt men det är härligt att gå till jobbet varje dag. Jag har saknat det nu under de 2 åren jag har varit arbetslös.

Sen när jag kom hem for vi och hämtade tårtan som jag hade beställt på ICA. Den blev både god och snygg. Sen fick jag en massa paket att öppna.

Dessa paket fick jag på min 40 års dag 2010:

Elin & Anders: Sminkprylar
Stora syster Susann: Presentkort på 1 600 kronor att handla för på Guldfynd (kommer nog att blir örhängen).
Min gamla lågstadielärare Lisbeth: Presentkort på blommor på 150 kronor. Jag hade Lisbeth som lärare i 3:e klass.
Darling: 1 styck blombukett, 1  Mega burk med Bullens pilsnerkorv (Cirka 40 korvar) Jag älskar Bullens pilsner korv. 1 styck MP3 spelare, ! styck ny digital kamera(jag har fotat alla presenter med kameran så till helgen tänkte jag lägga in dem på bloggen).


Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis i efterskott, vilken massa fina presenter du fick. Ska bli kul att se alla bilder som kommer att dyka upp här :-)



Kul att du är med och tävlar!

2010-05-07 @ 21:33:34
URL: http://kandy.se
Postat av: Annica

Nej Anneli Lisbeth var vår mellanstadielärare i 4-6 :an annars var det rätt

2010-05-08 @ 11:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test