I Min Ägo

Tjaba i värmen. I morse när jag steg upp klockan 08.00 visade termometern på 29 grader. Snacka om att det var varmt. Efter att jag hade tagit morgonens första kopp kaffe med cigg, så vaknade darling och han gjorde samma som jag. Lite senare började vi att städa lägenheten. Sen blev det en skön dusch på grund av värmen. Sen tog vi Majsan in till stan. Vi gick först runt en liten stund, sen köpte darling ett par röda Converse på NK (dom var verkligen läckra).

När han hade gjort det gick vi in på Donna Karen´s butik där köpte jag mig en klänning som jag har kollat på över 20 gånger. När jag prövade den först så hade jag för liten storlek, men som tur var så hittade darling min storlek, så när jag prövade den och såg att den passade så bestämde jag att den skulle följa med hem. Så nu är jag stolt ägare av en Donna Karen klänning.

Kvällen blir bara slapp, slö lat.




Min Donna Karen.
(Fotograf: Jag)


Kommentarer
Postat av: Susanne

haha, nä nu får det vara nog med städande.... fin klänning!

2010-07-21 @ 20:36:11
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test