Ny Vecka

Godmorgon alla goa. Nu har jag haft min första vecka på det nya jobbet och jag trivs som fisken i vatten. Dom jag jobbar med är verkligen hur gulliga som helst. Det tar ett tag innan jag riktigt kommer in på hur dom jobbar, men jag tycker det funkar jättebra. Lite trött har jag varit men det hör till.

Helgen har varit lugn och skön tillsammans med darling, han for till Strängnäs direkt efter jobbet i Fredags för att spelträna med sin bror och Wille. Han var inte hemma förrän klockan var cirka 23.30 så man kan säga att han hade en lång dag.

Idag vet jag inte vad som händer men det blir nog en lung Söndag med uppladdning för veckan som kommer. Kanske en liten promenad i det vackra vädret.

Jag önskar er alla en underbart härlig Söndag.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis till jobbet, va kul och så skönt att det känns bra!



Håller tummarna i tävlingen :-)



Ha en skön söndag du också!

2010-05-02 @ 09:48:28
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test