HAPPY HALLOWEEN

Tjaba alla goa läsare. Nu är jag här igen. Idag har vi (jag och Elin) arbetat med min blogg design. Vi Jag Danne Elin & Anders har även varit förbi svärfars grav, och tänt lite ljus och marshaller. Snacka om att det är rogivande att gå där på kyrkogården när det är mörkt och det lyser från alla gravar.



(bild googlad.)

En kväll som denna går mina tankar till min högt älskade och saknade pappa. Det är i år 26 år sedan du dog.
Men du ska veta att jag saknar dig massor.

Var rädda om er & varandra.

Ha en fortsatt skön & trevlig Halloween.

Kram Smoggen


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad fint det blir härinne!

hoppas ni får en mysig söndag!



kramar

2009-11-01 @ 17:38:11
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test